Epson LX-300+II Kağıt Kaydırma Sorununun Çözümü

İnternette araştırırken birçok kişinin bu sorunla karşılaştığını gördüm. Ben de bulduğum çözümü paylaşmak istedim. Epson LX-300+II yazıcıda sürekli form kağıdına yazdırmak istiyorsak aşağıdaki adımları izleyeceğiz:
  • Denetim masası Aygıtlar ve Yazıcılar klasörüne giriyoruz. Yazıcımızın simgesine sağ tıklayıp Yazıcı Özellikleri diyoruz.


  • Açılan pencerede Tercihler diyoruz.


  • Açılan pencerede Kağıt/Kalite Sekmesine gelip, Kağıt Kaynağından Sürekli Form'u seçiyoruz. Sonrasında aynı pencerenin altındaki Gelişmiş sekmesine giriyoruz.

  • Açılan pencerede Kağıt boyutunu resimdeki görünen boyutu seçiyoruz. Ve Tamam diyerek çıkıyoruz. İşlem tamam.



Share on Google Plus

About cevher2007

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

8 yorum :

  1. Hay Allah razı olsun teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Güzel Paylaşım için teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. Helal olsun kardeşim, teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. aynı sorunu bende yaşıyorum LX 350 yazıcısı var onunda çözümü söylermisiniz ayarları farklı galiba

    YanıtlaSil
  5. ben 8 inç ayar yapmak istiyorum ama bir türlü yapamıyorum,sürekli form yazdırıldıktan sonra aşağıya doğru kayarak ilerliyor,birde kağıt başa geri gelmiyor.

    YanıtlaSil
  6. Bende sürekli form seçeneği çıkmıyor neden olabilir

    YanıtlaSil
  7. 6x16 cm form kullanıyorum sayfa sonu ayarı yapamıyorum benim PC de sürekli form seçeneği de çıkmıyor yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
  8. Bizde aynı sorunu yaşıyoruz.

    YanıtlaSil